úterý 19. června 2012

moje l é t o

Letní volný čas mám spojený 
s pruhy a proužky,
s modrou a bílou barvou 
a s plátěnými taškami.


11 komentářů:

  1. Zdravím Pavlíno, tak tohle sedí...pruhy v létě taky můžu a z tvojí nabídky by se mi hodilo vše...ten svetřík uprostřed a taška nahoře úplně nejvíc. Přeji krásné dny plné slunce a pruhů!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, díky :-)Když mám volno, tak musí být pohoda (asi to máš taky tak)a tenhle výběr k tomu prostě sedí. Přeju sluníčko a pohodičku na terase.

    OdpovědětVymazat
  3. I moje! A nejen léto, pruhy můžu v kterémkoli ročním období. A plátěný tašky taky, používám je několik let i místo kabelky a teď se nestačím divit jak jsou v kurzu, skoro mi to až va.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, proužky jsou šik:-) Já se pohybuju mimo kurzy, takže to jestli jsou teď látkové tašky in je mi docela jedno. Mě spíš va, že ty výtvory, které potkávám, jsou většinou hnusné:-(

      Vymazat
  4. Já bych chtěla být tou paní v pruhovaným triko-svetru. Na modelkách se mi to vždycky líbí, ale když si to pak oblíknu, nějak to není ono ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten výraznější patentový vzor spojený s proužky opravdu unesou jenom vychrtliny. Na naše hrudníky proužky můžou, ale jen na hladké jemné pletenině. Taky to dost řeším:-)

      Vymazat
  5. Jachtařský styl - jak si tuhle svou pruhovanou, modro-bílo-trošku občas červenou kombinaci honosně nazývám - je na léto můj nejoblíbenější, i na dětech. Ale letos je teda u mě trochu v útlumu, protože jaksi hodně řetězců zjistilo, že je to hezké. Na dovolenou ale balím jedině proužky a pak ještě na Prigl (brněnská přehrada). Ta pruhovaná taška mi teda vyloženě chybí, ta je dokonalá. Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se jdou řetězce bodnout, když to pojmeš po svým, tak to bude vždycky jedinečný:-) Krásný večer, teda noc...

      Vymazat
  6. Mate to leto moc pekne pojaty pani :) Taky si myslim, že řetězce neřetězce, to jde udělat po svým a člověku to dyckz sluší :). A nebála bych se jakýchkoli pruhů i na postavě co není vychrtlá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám děvenko:)že jsi ranní ptáče, tolik milých slov hnedle po ránu, to nemá chybu. Krásný den!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.