pondělí 9. července 2012

jen tak

Taky si občas domů přinesete něco divného, něco, co k vám vůbec nepasuje, neladí? Ve chvíli nákupu vám  to připadá veselé, zvláštní, ulítlé. Dopředu už ale víte, že je to věc problematická.
Mezi moje prapodivné nákupy patří třeba barevná, batikovaná sukně se smrští volánů, stala se z ní sukně domácí nebo zahradní.
Zvláštním kupem je i růžová halenka-je to vlastně hezká klasická halenka ze lnu s pečlivě vypracovanými sámky-problém je v tom, že já růžovou barvu vůbec nenosím...třeba ale začnu.
Dřeváky, pantofle ze dřeva a hnědé kůže, nic praktického, ale krásně klapou.
No a totálním úletem jsou pantoflíčky harémové tanečnice, záplava flitrů pro doma.



4 komentáře:

  1. Zdravím, tak přesně...taky mám pár kousků včetně obuvi a kabelky, které jsem vlastně nikdy , nikde , neměla...možná jednou , aby se neřeklo :-). Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Znám velmi dobře, ale několikrát se mi taky stalo, že jsem hadřík tak dlouho nosila doma, až jsem se do něj totál zamilovala a odvážila se ho vzít i ven mezi lidi - a byla velmi chválena (jak přáteli, tak oblečkem).

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, ano taky to tak mám, ale zase - aspoň nám to doma nebo na zahradě sluší, ne? J.

    OdpovědětVymazat
  4. Tušila jsem, že tak zábavnou úchylku nemůžu mít jenom já...Tak si ty vesele bláznivé nákupy hezky užívejte:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.