středa 10. října 2012

na designbloku II

Všechny tři paláce, ve kterých probíhal Designblok, jsem procházela se svou báječnou kamarádkou až v sobotu.  
S Renátou jsme na stejné vlně, takže jsme  fotily a užasle zíraly na stejných místech. Opravdu jsme si to užily, protože se bylo na co koukat...
Krásné, zajímavé, netradiční výrobky a úžasné prostory pražských paláců-je to jedinečná příležitost projít si interiéry, do kterých se jinak nedostanete. 
Největším zážitkem byl určitě Šporkovský palác a hlavně expozice výtvarných škol v něm. Na fotkách jsou světla vytvořená studenty. Mohla by se klidně vyrábět a prodávat, co říkáte?










6 komentářů:

  1. Krásné fotky, hned bych šla na nějakou výstavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelie, díky za návštěvu:-) Když to jde, tak je nejlepší vyrazit hned, jak tě to napadne! Jsem ráda, že jsem to letos stihla, vždycky se tak dlouho připravuju až výstava skončí:-( Krásný den ti přeju

      Vymazat
  2. Skvělé fotky, na lampách já "ulítávám"! :)

    Pěkný den, oliva
    http://modedeboulangerie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Milá paní, bylo mi potěšením. Renáta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.