neděle 3. února 2013

BRÝLE

jsou součástí mého obličeje strašně dlouho, tak dlouho, že mě nikdy nenapadlo se jich lékařským zákrokem zbavit. Připadala bych si bez nich divně cize, nebyl by to už můj obličej. 
Brýle mám na nose každý den, takže je musím dost často obměňovat. Nákup nových většinou odsouvám, protože i když je nabídka obrovská, tak vybrat ty pravé, je vždycky trochu problém. 
Než se proderete záplavou přezdobených obrouček, které se snad nemůžou nikomu líbit ani náhodou a které jsou prý IN a které optici tak rádi nutí k vyzkoušení, tak jste s odhodláním něco koupit v koncích.

Já obroučky vybírám dlouho. Než optik pochopí, že cingrlata na obličeji nechci a že je nechci ani zadarmo, tak to prostě trvá. Vždycky si nakonec vyberu dva, tři kusy, které si jdu druhý den znovu vyzkoušet a vyberu ty pravé. Uznávám, že nejsem jednoduchý zákazník, jak říkám, je to vždycky trochu problém:-)
A tady je moje aktuální sbírka.




4 komentáře:

  1. Směju se. Jsou to vlastně jedny a ty samé. Já mám momentálně svítivě zelené, předtím červené, předtím pruhované ... Jen tvar asi plus mínus zůstává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie to teda není vůbec k smíchu! Já totiž žiju v bludu, že mám patery RŮZNÉ brýle:-)) A svítivě zelené, pruhované, červené ti teda závidím, já tohle vůbec nemůžu, vypadám v tom NEMOŽNĚ!

      Vymazat
  2. Všechny jsou přesně podle mého gusta. Taky nosím výrazné černé obroučky. Brýle mám si třetí, ale ty "pravé" nosím asi rok. Střídám je s čočkama, tak doufám, že mi vydrží ještě hodně dlouho, vybírat brýle je pro mě totiž stejné peklo jako pro Tebe.)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se usmívám, jsou si hodně podobné :-) Ale s brýlemi to mám stejné, vybrat ty pravé ...uff. Teď se chystám na dioptrická skla do slunečních brýlí a přemýšlím o nových obroučkách na jaro.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.