sobota 9. února 2013

modrá džínová

Zásoba odložených kalhot džínových roste a roste. Ty hodně odrbané a zničené vyhazuju, ty zachovalejší syslím.  Je to super materiál a tolik nádherných odstínů modré!  Která jiná látky vám tohle nabídne! 
Nápady, jak tu neužitečnou hromadu přeměnit v něco hezkého, tak ty bych měla. Co nemám, je čas.
Taky si ty nejoblíbenější džíny syslíte a líbí se vám modrá džínová?




7 komentářů:

  1. Nesyslím, protože zatím chybí prostor na syslení, ale líbí se mi moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Syslím a brzy se budu stěhovat, pak budu plno věcí vyhazovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si je syslím, protože již několik let chci přečalounit křeslo v předsíni... ale ten čas...

    OdpovědětVymazat
  4. Nesyslím, vždycky ztloustnu, rvu se do nich a ony někde prdnou. Ale kamarádka v Kanadě z nich má neuvěřitelně nádhernej potah na křeslo. Už samo křeslo má velikej monstrózní tvar a s džínovým potahem je krásné. Má už ho spoustu let a čalounila ho sama. To obdivuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, taky jich pár máme. Poslední čekají na předělání. Bude z nich box s kulatým dnem na jehlice. Už mám i nastříháno, ale nejsem schopná to dodělat. Jinak v rámci zachování životního prostoru, musím hodně vyhazovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky nesyslím, neb jsem si dosud nekoupila žádné kvalitní, ale takové, co mi není líto vyhodit:) A jaké s nimi máš nápady, to by mě zajímalo:)

    OdpovědětVymazat
  7. syslim, planuju zaves a videla jsem uzasny koberec jen z kapes!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.