sobota 13. dubna 2013

jak se bydlí v Japonsku...

mám ráda japonskou architekturu a už několikrát jsem tu ukazovala zajímavé, netradiční, promyšlené domy s úžasnými interiéry, nad kterými žasnu a které mě dost inspirují. 
Jsou to ale povětšinou výjimečné projekty známých architektů. A nevznikají jak na běžícím pásu. 
V Japonsku, tak jako u nás, osloví architekta velmi málo lidí. Také tam se staví hlavně podle katalogových projektů.
Jak teda bydlí ta většina? Opravdu jsou japonské interiéry tak minimalistické, jak na fotkách z architektonických kanceláří? 

Zajímavě zabydlené interiéry zajímavých lidí najdete na LIFECYCLING
Zjistíte, že i v Japonsku se zařizuje nábytkem co dům, půda, bazar dal, že i oni mají potřebu shromažďovat a vystavovat a že i tady najdete interiéry vysloveně zakramařené. 
Zábavné pokoukání přeju!






5 komentářů:

  1. To je fajn inspirace, je pravda, že japonský interiér mám zažitý jako dokonalý minimalismus a oni jsou taky eklektičtí:)) Výběr, co si dala se mi ale moc líbí, jdu koukat na další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to shromažďování věcí a eklektika k lidskému druhu prostě patří. A třeba na minimalismu není nic přirozeného, když vyžaduje tak velkou sebekázeň:-( Nehromadit, nekupovat, rozdávat-to je pro většinu lidí, co znám, nelibé a neproveditelné.

      Vymazat
  2. Úžasný tip. Vylepšila jsi mi večer (i tak byl teda dost dobrej, ale něco navíc se vždycky hodí). Dík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda vylepšuju:-) Tak se kochej. Krásný večer!

      Vymazat
  3. Japonsko miluju, mám ráda MUJI a jejich styl dřevo, bílá, šedá, hnědá a žádný blbůstky okolo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.