pondělí 14. října 2013

kouzelná meducína




Nějak mi ten podzim přestává vadit, přinesl uklidnění a i to tušení blížící se zimy mi tentokrát tolik nevadí. Letošní léto totiž bylo pekelné, nic moc se nedařilo, nic jsem nestíhala, na většinu příjemných domácích činností jsem musela rezignovat. 
Zahrada si pustla, do regálu nepřibyly žádné nové kompoty ni džemy, plánované renovace-recyklace čekaly na lepší čas. 
Jediné, co jsem zvládla je med z černého bezu. Samozřejmě že to bylo na poslední chvíli-za plotem jsem našla pár kvetoucích opozdilců a bylo to opravdu jen na pár skleniček.
Nečekala jsem, že zásobu kouzelné meducíny začneme testovat tak brzy, jsme všichni nachlazení, takže mlsáme a mlsáme...

Letošní Designblok jsem nevynechala, to by fakt nešlo. S taky nachlazenou Renátou jsme v sychravou sobotu prošly všechno, co se dalo-malý report najdete na Anunkblogu.

2 komentáře:

  1. ten je nej ;-). My už máme jednu skleničku vymlsanou ještě zbývají tři tak snad to do jara vydrží :-D. No příště musíme vzít aspoň pět. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, kam se pro takový med chodí? Já ho budu muset zase udělat, akorát nesmím opět přehlížet kvetoucí keře a vzpomenout si až je po:-) To pak bude skleniček i na rozdávání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.