pondělí 11. listopadu 2013

do e-shopu přibyly protivy,



které se přitahují a které vůbec nejsou protivné. Dva krásné stolky-každý je jiný, podobné si jsou svou jednoduchostí.

Jeden má místo nožek kovovou síť, takovou skoro krajku, takže je tuze elegantní. 
Ten druhý šel kolem staveniště a odnesl si osb desku a je z něj veselý stolek v trendy stylu zvaném staveniště. Sklápěcí nohy a dvě velikosti jsou prima detail.
Tyhle novinky dovezené z Holandska najdete už teď v našem QDE-SHOPU.

Postupně přidávám další zboží, takže je pořád  na co se těšit-určitě minimálně na zítřek, kdy přibude lampa lamp, opravdová krasavice...
Tento týden na mě čeká focení s vánoční atmosférou, tak jdu vymýšlet a tvořit něco jako handmade dekorace.

4 komentáře:

  1. omg tak to je bomba :-), tož to já počkám abych kdyžtak udělala hromadnou objednávku :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi oba a moc. Nejdřív jsem byla víc pro krajku, ale teď už si nejsem jistá, který je víc! :)) Úžasné, oba dva!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě něco přidám, aby bylo z čeho vybírat, když se teda nemůžeš rozhodnout:-)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.