středa 22. ledna 2014

na mramorové vlně



Obliba všeho, co vypadá jako mramor nebo je skutečným mramorem, mi zkraje přišla hodně podezřelá. Bože, komu se může líbit něco tak nabubřelého, tak moc imitovaného?

Vždycky se mi vybavila ta nejstrašnější kuchyňská deska s povrchem imitující bílý mramor-byla snad v každé panelákové kuchyni. Černá imitace zase byla společnicí rádoby rustikálních kuchyní.
Když přišla možnost vybírat desky kamenné, nikdo, opravdu nikdy nikdo si u mě nevybral bílý nebo černý mramor...právě kvůli té vzpomínce na profláknuté imitace.

Nedivte se, že na mramorovou vlnu naskakuju s velkou opatrností. Prozatím jsem do mého obchodu vybrala tyhle krásné stolky WhiteStone.
Příjemná kombinace teplého dřeva se studeným kamenem, tři velikosti...jo mě to přesvědčilo.

WhiteStone
WhiteStone


14 komentářů:

  1. Asi bych mramor nemohla mít na velkých plochách (kuchyň, koupelna). Spíše jen jako doplněk nebo na desce od stolu. Hold na malých částech. Kdo ví, možná se to časem změní. Stolky vypadají luxusně! Hezký večer Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výraznými a luxusními materiály je dobré šetřit.-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Když jsem sama sebe přesvědčila, že moje mramorová fóbie obchodu nesvědčí, jsem ráda, že se stolky líbí:-)

      Vymazat
  3. Taky k tomu mám ze stejných důvodů nevztah, ale moje švýcarská sestřenice má úžasný venkovní stůl z českého mramoru a v kuchyni černou mramorovou kuchyňskou desku se stříbrnými odlesky. A to je fakt pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, když se těmhle nabubřelým materiálům dá dost prostoru a zbytek interiéru se nenazdobí zlatem a kudrlinkama, tak to může vypadat pěkně.

      Vymazat
  4. Mno, Pavli ... tak myslím že asi jeden y těch stolků budu fakt nutně počebovat ... Jinak to mám taky stejně teda, ty vzpomínky. A navíc i to, že k rustikální se dala imitace ...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně famózní byla imitace zelená ve vysokém lesku, v kombinaci s rustikálně tvarovanými dvířky to bylo...nezapomenutelné.

      Vymazat
  5. myslela jsem si ,že jsem divná,že neáchám nad mramorem,děkuji že nejsem sama.když už jsem naměko,že ho přijmu ,vzpomenu si na samolepící tapetu s mramorovým vzorem,kterou bylo olepené vše a fakt NE :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžeme všichni áchat nad tím samým, to nejde...nejsme přece stádo oveček, že jo. Ochraňujme si své odlišnosti.

      Vymazat
  6. Mám s tímhle typem stolků jiný problém, líbí se mi, ale bohužel šmrncovní 3 nohy nejsou tak stabilní jako 4, takže pokud se někde v rohu nezatíží óbr květinou, ale používají se aktivně, přenáší sem a tam, dřív nebo později se převrhnou a neumím si představit pád desky mimo koberec popřípadě na palec...Housenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní Housenko, díky za praktickou připomínku. Hnedle odzkouším...3 je míň než 4, to se nedá zpochybnit:-)

      Vymazat
  7. Ty stolečky jsou moc pěkné! :) K*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.