neděle 9. března 2014

nápad na neděli


z kategorie nejblbější: chtít proběhnout ten modrožlutý barák o víkendu v rychlosti...nějak jsem zapomněla na žasnoucí rodinky zaparkované na ikeácké autostrádě. O víkendu nikdy více!

6 komentářů:

  1. Tak to mě pobavilo :-D Já tam jezdím pro rámy, ale převážně v týdnu a dopoledne, to je tam prázdno. O víkendu běhám zkratkama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám to tam ráda, takže běhám zkratkama vždycky:-)

      Vymazat
  2. Nevím jestli měla minulé úterý Praha prázdniny , ale my tam byli kolem 12té a bylo docela narváno...až jsem se divila...o víkendech taky nejezdím ...to je o nervy :-))) krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie moc zdravím! Kolem poledne tam všichni chodí na oběd:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chystám se tam dnes odpoledne pro pár drobností - tak doufám, že si to návštěvníci užili o víkendu, a já budu mít na rychlou akci klid a prostor! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes tam nebude ani noha, protože tam všichni byli včera:-) Příjemné nákupy přeju!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.