úterý 1. dubna 2014

cestovat




za prací a za svými klienty mě hodně baví. Beru to jako výlet a vlastně přitom pracuju...báječné dva v jenom! 
Je mi docela jedno, kam jedu, všude je co okukovat a všude jsou úžasný lidi (já vím, že mám asi velký štěstí, protože ti moji, jsou vždycky super:-)
Včerejší cesta do Hradce Králové byla fajn, bylo krásně...a bylo tam krásně. 
Mají tam třeba hezké nádraží-obě dvě, perfektní parkování pro kola za 5 Kč, zajímavý a hezký venkovní mobiliář-všude stojany na kola a do toho rozkvetlé magnolie...


















4 komentáře:

  1. jj povedlo se jim to ale že to trvalo :-), za dob kdy jsem jezdívala z Moravy do Liberce přes Hradec jsem čekala u stojánku s ČSAD a mezi tím v parčíku posedávali bezdomovci. :-) Teď to mají luxusní a to parkoviště na kola je bombastický.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem stav před neviděla, tak asi málo žasnu:-) Ale u toho kolového parkoviště jsem žasla hodně!

      Vymazat
  2. Skoro mi až ukápla slza!;)...
    jsem moc ráda, že se Vám v HK tak líbilo!
    fajn večer, K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.