pátek 4. dubna 2014

co čtu...


No, zjišťuju, že poslední přečtené knížky nebyly žádným zábavným čtením pro vylepšení nálady...příběhy o životních průšvizích a tragédiích mi nevadí, nemám z toho depky. Ani u knih od Radky Denemarkové nemusím pojídat čokoládu:-) 
Tyhle dvě hubené knížky jsem právě dočetla a za přečtení určitě stojí. Jsou hodně o ženách, ale nečekejte žádnou romantiku, tím já se nezdržuju....lidi jsou někdy zvláštní cháska a je dobré to vědět.


Zvlášť mě bavila estonská Očista, mám ráda severské autory, ale tohle je ještě úplně něco jiného. Od Sofi Oksanen teď hledám další a další...



1 komentář:

  1. Náhoda mě sem zavála a na první rychlý pohled jsem se lekla, že mi někdo fotí knížky v knihovně:) Oksanen mám moc ráda, po Očistě jsem přikoupila Stalinovy krávy a rozhodně to taky bylo čtení k zamyšlení.
    Snad se na druhý pokus trefím správně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.