čtvrtek 25. září 2014

čmárám si, čmárám


všechno rukou, prostor si nosím v hlavě a kreslím...i úplné blbosti někdy. A říkám si, jaké já mám štěstí, že mě všechny ty, na první pohled divné a praštěné věci napadají, protože, když je obrousím, tak z nich občas vyleze to nejlepší řešení. 
Počmárané papíry za mnou zůstávají po celém domě. Do počítače překresluju už "hotové" návrhy...vlastně jen kvůli prezentaci.
Teď ke mě doputovalo zajímavé podkroví s náročným zadáním, kde bude hodně útulno a ani kousek šedé a luxusně rozlehlá kuchyň v jednoduše krásné novostavbě...tam šedá bude a hodně ladné jednoduchosti k tomu přidám...




2 komentáře:

  1. Hmm, tak na to podkroví bez šedé jsem moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:-) Všechno jsou to na části rozdrobené, dlouhodobé akce...

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.