pondělí 15. září 2014

oddychově o svetřících...protože

po ránu i večer už je zima a už vytahuju svetry...a když si plánuju, co budu nosit, co koupím nového, co přešiju, co upletu, tak při tom není to pomyšlení na zimu tak hrozné.
Nejvíc nosím svetry černé, jednoduché, hladké, bez složitých vzorů. Mám jich asi i dost, z vlny, hedvábí, z kašmíru, z bavlny-je to ale samá druhá ruka. 
A úplně nejvíc miluju černé roláky, takové ty úplně na tělo...je to stejný zázrak a jistota jako bílá halenka, žádné dlouhé přemýšlení a pózování před zrcadlem, oblečete a jdete...

Na pinterestu odpočinkově sjíždím a pinuju hlavně oblečky, viz moje tlustá fashion nástěnka.

Podzimní inspirace k nám do lesa.


5 komentářů:

  1. Skvělý výběr. A na to, jak mně se v sekáčích daří, tak na obr svetry štěstí vůbec nemám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obr svetry asi nebyly v letech minulých in či co...v sekáčích je fakt není vidět. Já mám historické kousky ještě z devadesátek:-)

      Vymazat
  2. Tak ty roláky miluju taky a nejen černý, ale i šedý a béžový. A svetry taky můžu, nějaký nový kašmírový by se ale na podzim hodil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašmír je krapet návykový, jak se do něj jednou zachumláš, tak nechceš nic jiného.-)

      Vymazat
  3. Veľké hrubé pletené svetre - moja láska aj túto zimu, super koláž a ja idem už asi vyhrabať tie moje:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.