středa 10. prosince 2014

jen tak...skoro i vánočně


Jehličí a spol. se zatím nekoná...času dost. 
Zdá se, že mužům je tohle vánoční chystání a zdobení šumafuk, že jen tak tiše trpí a čekají, až se to přežene:-)...a tak mě dnes překvapil Adalbert, když se ptal, kdeže mám ten voňavej pomeranč! 


Každý rok napíchám hřebíček do pomeranče (čů) a ono to hezky voní a voní celé vánoce. Ani jsem netušila, že to ti dospělí muži vůbec zaznamenají...a ono jo!
Tak mám program na dnešní hodně pozdní večer...jdu dělat voňavej pomeranč:-)


2 komentáře:

  1. To se nezdá, to je fakt! A víš co, mají Ti chlapi recht! Teď bych to tady nejraději napsala malými pidi písmenky, ale nebýt malých dětí, mám to stejný jako ty! Kecám, koupila bych si vánoční hvězdu, bílou, protože tu mám nejraději a adventní svícen. A šlus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...mají recht, o tom žádná:-) Někdy je dobré, naladit se na jejich frekvence a dělat to jako oni, nic nehrotit a nechat dění plynout. Člověk si odpočine:-)))

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.