pondělí 8. prosince 2014

když se věci dějí,


je to život. Nejsem naivka naivní, jednoduchý průběh, nekonečné štěstí a spravedlnost od života nečekám. 
Život je prostě to, co k nám přijde...to, co se děje tento rok je i na mě dost síla, a tak mi vůbec nejde naladit se adventně, slavnostně, vánočně. Že byl čert a Mikuláš jsem zjistila dnes, chudinku Barborku jsem zazdila úplně.
Před usnutím znovu pročítám knížku darovanou, od Lucie...je seversky syrovější, líbí se mi, je v ní život a moudra tak akorát...
třeba o tom, že sami se rozhodneme, kdy nás něco bude bolet. To je hodně silné, hodně úlevné, hodně těžké...tak asi tak nějak:-)

6 komentářů:

  1. Díky za knižní tip, hned si píšu na seznam! A s tím rokem to máš teda holka recht. Ale 18.2.2015 končí rok dřevěného koně, který v tom má taky prsty :-) Už jsem se radovala, že to budu mít za sebou, neb jsem měla poslední dva roky saturnovské období, ale ono ne, začal mě rok devítkový a kruh se uzavírá. Ale co, všechno jednou skončí, takže vydržet a dýchat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, já mám v dřevěných koních, Saturnech a devítkovém roku akorát guláš, to jde mimo mé kruhy...někdy je to prostě blbý a někdy ještě blbější, ale radost se dá vykutat vždycky někde nějaká:-)

      Vymazat
  2. To jsem ráda, že tě knížka zaujala! Já nad ní ještě sem tam přemýšlím :)
    Vidíš a já od života nekonečné štěstí a spravedlnost čekám. Myslím si (možná bláhově), že když to dávám, musí se mi to i vrátit. Ale nemám ještě úplně jasno, jestli tahle teorie funguje.
    Ahooj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lu, to je dobře, že štěstí a spravedlnost čekáš...já jsem totiž krapet cynik, u mě mustr neradno hledat:-) A myslím, že to o vysílání a přijímání platí v určitém okruhu. Knížka je moje další nej:-) A díky a ahooj!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.