neděle 29. března 2015

Je neděle večer,

po sobotní pauze (jo, už je to tak, celou sobotu jsem to vydržela a byla jsem vypnutá, úplně off-line) opět klinkají maily a hlásí se zprávy a "lajky" na fb a instagramu. 
Maily od mé účetní udělaly šlus za nedělním poklidem. Debaty nad daňovým přiznáním člověka vyburcují k plnému pracovnímu nasazení...mě teda určitě:-)
Když už jsem vyburcovaná, tak rovnou dělám  post na fb a tuto sem na blog a sepíšu seznam úkolů na pondělí pro sebe i pro ostatní...a už se na to pondělí těším, protože všechno zas poběží v normálním tempu, jakože pracovat dovoleno.
Být volná noha a pracovat doma a nemít nad sebou šéfa, chce řád. Jinak práci odkládáte a nic neuděláte nebo pracujete pořád. Já mám problém s tím druhým. Vlastně imrvere mám nic moc pocit, že nemám hotovo. Proto každý večer sepisuju úkoly na další den a pak odškrtávám. Když je splněno, tak bych měla mít volno...odškrtávání mi jde, volno nee:-)

Takhle se mi poskládal můj INSTAbřezen a TADY ještě něco navíc.

3 komentáře:

  1. Tak mě napadlo...zapiš si do seznamu i volno a pokud ho splníš, tak pěkně odškrtni:-). Můj muž si taky volno musí poručit, někdy mu to vážně nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, to je dobrý nápad:-) Mě to fakt nejde, někdo má pracovitost za dobrou vlastnost, já to tak plusově nevidím, si připadám spíš jak magor.

      Vymazat
  2. Taky zapisuju a odškrtávám! ;) A pokud se zrovna necourám po světě, pracuju 14 hodin denně, soboty i neděle. Ale vůbec mi to nevadí, protože to dělám dobrovolně a ráda.
    Magorům zdar a krásný pondělí přeju! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře.