pondělí 9. března 2015

tak už nám běhají


nové e-shopové stránky. Minulý týden jsme dokončili (se nevytahuju, mám na to lidi, sama bych to nedala:-)) základní proměnu a jsme ve fázi chytání much a ladění a chystání dalších příjemností pro zákazníky.

A proč proměna? Proč další hora práce, když ty původní fungovaly a zle nevypadaly? 
Protože změna je život, přeci:-) 
Protože po roce provozu zjistíte, že se potřebujete posunout dál...to protože jsou kolem mě lidi o hóóódně mladší, tak nemám šanci zůstat stát na místě a zbytečně dlouho se dojímat nad tím, co funguje a je ještě dobré. Změna vzhledu je až ta třešnička na dortu, zásadní je změna vnitřku, toho, co není vidět.

No a taky je potřeba o e-shopových dějích a produktech psát...tady jsem ale narazila na svoje mantinely v hlavě. Připadalo mi hodně hloupé, vkládat to všechno sem, na můj blog o všem možném. Přeci z něho neudělám blog e-shopový! 
Ne neudělám. Nový blog e-shopový bude součástí e-shopu a tady zůstane můj obvyklý pelmel...od šatiček, přes mou práci, přes zoufání si nad mým zahradnickým neumětelstvím až třeba po domy snové.
Doufám, že s jarem přijde více energie, protože jsem poslední týdny totálně vyřízená...s mou současnou formou to vidím tak na jeden post za měsíc:-) 
Krásné pondělí!

2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře.